Snöyra!

Jag som aldrig brukar längta efter snön har börjat göra det nu! Det är ju ändå December och då ska det ju vara snö tycker jag. Men inte slask och rusk som det brukar vara, utan sådär härlig, knarrig, och riktigt kall snö. Då är det som mysigast och det tycker jag om! :} Sedan är jag ju uppbjuden till fjällen också lite senare i vinter, får ta med pulkan med tanke på hur dålig balans jag har, haha.
 
Och eftersom att jag är så himla kräsen med vad jag har på mig annars, så hur kräsen kommer jag inte att vara med skidkläderna? Vill hitta en riktigt snygg jacka till att börja med, och sedan matcha med ett par snygga skidglasögon. Vilken av glasögonen skulle ni välja? Jag hittade de här nedan på SmartBuyGlasses.seÄr det någon som vet om man liksom kan ha sina vanliga glasögon under skidglasögonen då, eller måste man skaffa linser? :o Kommentera gärna inlägget. Puss & kram!
 
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!