Vad var överraskningen?

Förresten, för er som inte vad vad överraskningen bestod av, så blev jag bjuden på Melker Anderssons julbord på Trattorian nere vid Norr Mälarstrand. Så först blev jag hämtad, lämnade av min väska hemma hos Love och vi fortsatte sedan mot söder. Där hämtade vi upp Loves farmor och farfar, och pappa innan vi åkte vidare. Jag hade fortfarande ingen aning om var vi skulle någonstans - och jag var såå nervös alltså. Trodde först att vi skulle på någon resa eller så, men när vi kom nämre stan så släppte jag den tanken, haha!
 
Det var såååå himla gott julbord - har aldrig ätit ett sådant förut ute på restaurang - och hade jag orkat, hade jag stannat kvar och ätit hela natten! Rekommenderas verkligen - om ni får tillfälle! :}
 
- Såå häftig inredning - lite bohemiskt, väldigt stämningsfullt & mysigt -







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!