Wanties for december

Det finns så mycket som jag vill ha i klädväg just nu, men jag ska försöka hålla i pengarna till efter jul så mycket som det går i alla fall. Kolla bara på dessa godbitar nedan - jag blir alldeles till mig när jag ser dessa läckerheter. Måste köpa lite julkappar till mina nära och kära i slutet av veckan sedan, har inte tid i veckan när jag jobbar såhär mycket. Är ni klara med era julklappar ännu? :}
 
 




Camilla

Åååh, varifrån är den vita tröjan?! (skulle uppskatta om du kunde svara som en kommentar i min blogg så jag ser) kramis!

Kommentaren skrevs den: 2013-12-10 at. 20:00:11
Din blogg/hemsida: http://ihateyourcrew.forme.se
Camilla

haha åh, hej igen! så såg jag att jag råkade skicka inloggad som min blogg.se.. menade på min ihateyourcrew.forme.se blogg att du gärna får svara! :*

Svar: den vita tröjan är från Lindex! :D galet mysig, får hoppas att den är det på riktigt också ju. kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-12-10 at. 20:00:44
Din blogg/hemsida: http://ihateyourcrew.forme.se
Malin - MalinBelle.com

Den kimono-liknande koftan gillade jag! :) Vart är den ifrån? :)

Svar: Den är sååå fin! :) Från River Island!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-12-10 at. 20:51:03
Din blogg/hemsida: http://MalinBelle.com
Anonym

Vart kommer den där toppen ifrån? :)

Svar: Toppen är från Nelly! :>
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-12-15 at. 13:33:01



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!