Pirates-update

Efter att ha skrivit så mycket om Pirates of the Caribbean i min c-uppsats, har jag blivit taggad på nästa film som ska ha premiär den 10 juli 2015. Det är väl ändå rätt häftigt att de redan nu har satt ett datum för den filmen? Jag kommer nog alltid att vara ett stort Pirates-fan, även fast jag tycker att senaste filmen urartade lite och inte alls var bra. Har hört rykten om att Will Turner (Orlando Bloom) kommer att återvända, då hans historia ännu inte är uppklarad och att Jack kommer fortsätta sin jakt efter The Black Pearl. Vi får se när nästa nyhet släpps angående femte filmen; håller tummarna!
 
- Bild hämtad från Pirates of the Caribbeans facebook-sida för någon vecka sedan. Kanske en ledtråd? -




Sofie

Ååååh, det skulle vara underbart!

Jag blev så sur när jag läste att de skulle släppa ännu en just för jag tyckte de gick för långt redan med förra filmen och den var ju inte alls lika bra som de andra (även om den ändå var helt okej...) så att få se Will tillbaka också skulle nog göra mig lite mer pepp på filmen ;D

Dock känns det ju lite som att Elizabeth också måste komma tillbaka i så fall? Jag menar, de kan ju inte förstöra genom att påstå att de gjort slut eller något sånt. För de fick ju den där ungen med...

Skulle kännas weird med en film med Will men inte Elizabeth i!

Aja, nu babblar jag på, haha!
Är en riktig PotC-nörd och har alltid varit så, hehe ;D

Svar: Fan vad kuuul med ett till fan! :D Vi kan gärna babbla på om Pirates - mig gör det inget! Undrar också om inte Elizabeth måste vara med om Will kommer vara med. Jag vill se en ny fiende. Kanske Will? Eller Barbossa? :D Vad tror duuu?
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-02-19 at. 07:57:01
Din blogg/hemsida: http://annasofiekarlsson.sajk.com



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!