Blekning av mina tänder

För er som undrar vad jag använder när jag bleker mina tänder så är det dessa väldigt ombloggade och omtalade Crest Whitestrips 3D. Köper några sådana på eBay i taget och bleker sedan en gång om dagen tills de tar slut. Efter en blekning på 30 minuter så blir resultatet det ni ser nedan - det vill säga väldigt lite skillnad. Som jag har förstått det gäller det att vara ihärdig och hålla på att bleka några dagar i rad för att få se verkligt stora resultat. Ska ta en ny bild om några dagar igen och se om det blivit någon skillnad! :}
 
Det är supersvårt att få exakt samma ljus på bilderna - men lite skillnad tycker jag nog att det har blivit ändå!







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!