Dagens workout: konditionspass på sadeln!

Fick en glad överraskning idag när jag ställde mig på vågen, vilket gjorde mig ännu mer taggad på att köra mitt konditionspass för dagen! Nu är det bara ett halvt kilo innan semesterkilona försvunnit - och sen är det bara att köra gärnet om jag ska nå mitt delmål till jul, vilket är att tappa ytterligare 3 kilo tills dess.
 
Eftersom jag inte hann upp till gymmet idag bestämde jag mig istället för att ta en cykelrunda som konditionspass. Superbra väder ute, så varför inte passa på? :] Och jag ångrar mig verkligen inte kan jag ju tala om. Är riktigt trött, tror att jag cyklade nästan 2 mil eller någonting sådant. När jag kom hem lagade jag mig en stadig lunch med tacofärs, sås och en massa grönsaker. Imorgon blir det ett styrkepass på gymmet igen, och förhoppningsvis kan jag klämma mina 3 km på 22 minuter. I can dooo eeet!
 
Ni glömmer väl inte att följa mig på Instagram (@tekichuu)? :}




ia

Duktig du är! Har du några tips för att hitta och hålla kvar motivationen?

Svar: Jag vet inte, för mig går den alltid i vågor. Jag måste alltid ha bra musik när jag tränar, och byta den. Och inte bara köra på låtar som man lyssnat på hundra gånger tidigare :( Då brukar det gå bra! :D
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-07-17 at. 22:13:24
Din blogg/hemsida: http://makethemwonder.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!