Grattis på halvårsdagen, älskling!

Istället för träning igår så blev det sol och bad på Gustavsviksbadet med Emma. Har nog inte haft så kul på riktigt länge alltså. Så himla roligt hade vi, vill verkligen bada där igen någon gång snart! Får hoppas på att det blir när krigsskadorna har lagt sig lite. Mina knän och fötter är helt blåa, och jag är helt slut i kroppen! Helt galet. Och så är jag ju lite brunare också eftersom vi började dagen i solen med lunch. Super!
 
Idag firar jag och Marcus ett halvår tillsammans! Det är helt galet att tiden går så himla fort och att man ändå hunnit med att göra så mycket ihop. Blir alltid så himla glad när jag tänker på hur fnissiga vi är tillsammans, och att vi alltid har något att prata om. Och sen såklart, att han är världens finaste. Myshönan ju. Puss på dig. Älskar dig verkligen. Pirr i magen inför ikväll - vi har inte riktigt bestämt än vad vi ska hitta på, men det kommer nog bli bäst vad vi än vill hitta på. ♥
 




Pia

Fina ni är!! Grattis.

Svar: Åh, tack Pia! :}
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-07-23 at. 19:26:52



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!