I mitt badrumsskåp

Precis efter Paris-vistelsen så tog nästan alla mina hudvårdsprodukter slut, så igår när jag och Marcus ändå var i närheten av ett apotek passade jag på att fylla på lagret. Har testat både ansiktsvattnet från L300 och tvätten från Natuvive och båda har fungerat superbra på min hy! :} (Jag har ju i och för sig bara hunnit testa produkterna två gånger - men jag tycker om dem redan!)
 
Solkrämen från Eucerin provade jag också på igår och har en fin tintad nyans som faktiskt passar istället för foundation nu på sommaren. Speciellt eftersom jag aldrig varit mycket för BB-creams som jag tycker känns otroligt olija och fettiga och inte alls gör sitt jobb. Dock tror jag den passar bäst för er som drar åt det mer gyllenbruna hållet under sommaren, eftersom att den inte verkade finnas i olika nyanser. Men har ni en hudton som liknad min - tipsy tipsy!
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!