Nelly Trend: Spikes

Äntligen har jag fått hem en av mina största cravings någonsin! Blev så himla lättad när Nelly äntligen hade skorna i min storlek, och som jag har tittat på dessa skor. Får verkligen hoppas att de kommer att sitta bättre på foten om jag lägger i en tunnare sula. De glappar lite när jag går, men en storlek 40 hade blivit alldeles för tight eftersom att jag har världens bredaste fötter någonsin. Typ. Men åh. Vilka finisar de är. ♥
 
 




Linn

Din sko har nåt slags självhäftande ilägg , eller vad man nu kan kalla det, som man sätter fast upptill längst bak i skon så att det inte glappar i hälen när man går. Mycket bättre än en extra sula :) Tycker jag iaf.

Svar: Ja, just det! Det har du rätt i - får ta och spana i dem. Tack så mycket sötan.
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-07-17 at. 21:41:59
Guchie

Älskar den där neccessären! Hittar inte inlägget :O Vart hade du hittat den?

Svar: Jaa, den är jättefin! : ) Den är från ebay, Betsey Johnson har designat faktiskt. Superfin!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-07-20 at. 06:54:58
Din blogg/hemsida: http://guchie.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!