Stickat från Zara

Idag tänkte jag försöka göra klart en designbeställning till blogspot.com, vilket är min första jag någonsin gjort till den portalen. Så himla mycket kod att läsa och ta in, men det har varit väldigt lärorikt att ha fått lära sig samma kod på ett annat sätt. Ska göra det sista innan jag visar upp resultatet här för er! :} Håller på att äta en sen lunch just nu, men sedan är det åter till designeriet igen så att säga. Funderar också på att försöka tvätta undan lite idag om jag har ork. Känner just nu att jag har fått tillbaka min tjejvärk - så vi får se vad jag orkar med. Åh, kan den inte bara försvinna? Blää. 
 
Bjuder på lite outfitbilder från Paris-resan som jag ännu inte lagt upp. Jag bara älskar min stickade tröja från Zara!
Så himla fin och somrig och fanns i flera fina färger. Ett av mina favoritkap jag gjorde i Paris ska jag säga er.
 




caroline

Ååh, niice :)

Kommentaren skrevs den: 2013-07-03 at. 22:31:22
Din blogg/hemsida: http://celandine.blogg.se
therese

Hej! Jag tänkte kika om du tar emot designbeställningar? :D

Svar: Hej! Jajamensan - det gör jag! :> Är du intresserad av att beställa en design av mig? Maila mig på [email protected] så kan vi prata vidare där. Kram på dig söta!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-07-04 at. 08:11:00
Din blogg/hemsida: http://tinythess.blogg.se
ia

Riiiktigt snygg tröja!

Svar: Taaack! :D Glad jag blir. Den är galet fin.
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-07-05 at. 21:53:34
Din blogg/hemsida: http://makethemwonder.blogg.se
Elvira

Jag har alltid tyckt att du varit fin, men herregud (!!) vad fin du blivit sen jag var inne här sist!

Svar: Haha, men åh tack! : D Du får kanske fortsätta kolla in här i så fall dårå? Puss och kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-07-17 at. 11:28:31
Din blogg/hemsida: http://lvirus.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!