Andra dagen i Paris

Återigen startade vi dagen med en mysig hotellfrukost innan vi begav oss ut. Idag var vädret lite kyligare än dagarna innan, så en skinnjacka och en tunn topp blev perfekt klädsel för dagen. :] Planerna för dagen bestod av att besöka Notre Dame, äta någon god lunch på någon mysig restaurang, besöka Panthéon för att sedan ta en glass i solen, äta middag på en fransk restaurang och avsluta dagen med att åka upp i Eiffeltornet på kvällen. Och dagen blev nästan exakt som vi hade planerat faktiskt!
 
Utsikten i Eiffeltornet var helt galen, kommer inte glömma det tillfället någonsin tror jag. Tycker nog att hissen var lite läskig att åka upp i, även fast vi stannade på andra våningen, men att åka ända upp hade jag aldrig vågat göra. Galet!
 
Lunchen var verkligen god och var min första pizza på riktigt länge. Så himla god med ruccolasallad och parmaskinka på, superlyx! Mmmh. Efter besöket i Panthéon valde jag att ta en frappuccino med chokladsmak och det måste varit den godaste jag någonsin testat i hela mitt liv. Men tyvärr hann jag inte fotografera den innan den var uppdrucken, haha! Middagen var också supermumsig och bestod av en krämig parmesansås med sparris i och hackade tomater. Låter kanske inte så speciellt gott? Men det var det verkligen! :} 
 




Pia

Vilka fina bilder!

Svar: Men åh, tack så mycket Pia! :}
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-06-27 at. 21:51:20



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!