Banar väg för mina nykomlingar

Efter mitt möte igår med Xtravaganza så bestämde jag mig för att ta en tur på stan, och jag besökte nästan alla klädaffärer kändes det som. Kappahl förvånade mig verkligen med sitt utbud av fina kläder - men tyvärr var jag för trött för att orka titta igenom butiken ordentligt. Får ta mig dit snarast, men jag vill känna mig bättre först såklart! Mina fynd igår blev inte så jättemånga - men jag tycker om de allihop! Vad tycker ni? :}
 




Johanna, makeup, naglar och trams!

tjusiga saker, armbanden blev jag förtjust i!

Svar: Jaa, jag med! D: Och jag brukar försöka låta bli att köpa smycken i butik då jag vet att jag kan köpa de billigare på eBay oftast.. Men de här kunde jag liksom inte låta bli att köpa, hihi. Finns på H&M!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-06-07 at. 02:01:42
Din blogg/hemsida: http://theniceness.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!