Nyinkommet: ID-armband

När alla plötsligt köpta sådana här id-halsband och id-armband tyckte jag att det var riktigt fult, men allt eftersom jag sett olika kändisar och bloggare använda dessa så blev jag också sugen på ett. Så jag surfade runt på eBay och klickade hem ett som äntligen landade i brevlådan idag. Kul att få lite post när man är sjuk och sängliggandes som piggar upp dagen! :}
 




Dixi Wonderland - Hemmafru vid 22 års ålder

Älskar ebay :D

Svar: Jag meeed! : D Finns så mycket snyggt där!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-06-07 at. 17:07:53
Din blogg/hemsida: http://dixiwonderland.com/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!