Shopping från Paris!

Godmorgon på er! :} Vad kul att så många redan upptäckt att jag börjat blogga igen. Jättekul att vara tillbaka framför datorn igen, hur tråkigt det än kan låta nu när det är sommar, haha! Men eftersom att blogga är någonting som jag verkligen tycker om att göra, så spelar det ingen riktig roll för mig att "behöva" sitta inne och blogga, hihi.
 
Eftersom att jag lovade er här att jag skulle lägga upp bilder på det som jag shoppade i Paris, så har jag nu äntligen hunnit tagit några foton på de nyaste tillskotten i min garderob! Kläderna är från Zara, H&M och det franska märket Promod. Skönhetsprodukterna är från Sephora och den belgiska kosmetikakedjan ICI Paris XLDet korallrosa nagellacket är verkligen en  favorit redan nu - perfekt till sommaren när man är lite brunare! 
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!