Stars, cross, lovers

Emma och jag hade en jättemysig stund på stan idag! :} Vi shoppade lite, pratade massa och åt världens godaste glass från Glazzerian i Örebro. Deras hasselnötsglass var verkligen to-die-for! Jag hittade några saker som jag kommer att visa för er imorgon. Nu ska jag och Marcus titta på film och äta middag tillsammans, så jag är inte säker på att jag hinner uppdatera bloggen mera idag. Hoppas att ni också får en mysig kväll! 
 




izabelle - ensamstående , 21 år och gravid i 8:e månaden!

vackra bilder och snygg outfit! :)


Kika gärna in på min nyuppstartade blogg. Ensamstående blivande mamma på 21 år! Upptäckte min graviditet i 6:e månaden. Följ min vardag om hur livet utan sambo eller pojkvän överhuvudtaget och tiden innan jag ensam kommer uppfostra krabaten som växer i min mage!

Svar: Ah, tack så mycket sötan! :}
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-06-27 at. 20:52:01
Din blogg/hemsida: http://www.mariaizabelle.blogg.se
Natalie

Snygg t-shirt!

Svar: Taack! : D Det är min första t-shirt från Wildfox! And I looove it! Haha! Kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-06-28 at. 00:43:17
Din blogg/hemsida: http://kitsune.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!