Design: Michaela

Har haft så himla mycket roliga designer att göra på senaste tiden, och jag hoppas att ni som ännu inte beställt av mig, tar chansen! : ) Skicka mig ett mail på [email protected] i så fall, så svarar jag så fort jag får tid över. Just nu har jag en design före i kö, men jag fixar beställningarna i den ordningen mailen trillar in.
 
Jag gjorde i vilket fall som helst klart Michaelas design häromdagen, och här nedan ser ni resultatet. Vad tycker ni om den? Hon ville ha en fin, färgrik och inspirerande design och detta blev alltså min tolkning av hennes beställning. Tycker att den blev superfin, och jag hoppas att Michaela också är nöjd med resultatet!
 




Michaela

är supernöjd :D

Svar: Åh, så kul! : ) Hoppas du trivs med desigen, hihi. Kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-05-08 at. 19:26:55
Din blogg/hemsida: http://michaelasoderholtz.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!