Inkommande till min beautybox

Som ni ser var det ett tag sedan jag uppdaterade min blogg ordentligt, så eftersom att jag har lite mer tid på mig den här söndagen tänkte jag passa på att lägga upp några inlägg åt er! :]
 
Dagen idag kommer inte att bestå utav någonting speciellt, tror jag. Har på morgonen tittat vidare på Sex and the City och redigerat bilder och designat bloggar. Så himla roligt - tänk om jag verkligen bara kunde göra detta resten av mitt liv? Ha min blogg och designande som ett företag och jobba med det som jag älskar. Ingenting är ju omöjligt, så vi får se vad som händer i framtiden.
 
Inhandlade dessa två produkter den här veckan och jag bara älskar värmesprayen från L'oreal! Den doftar så himla gott, och gör verkligen sitt jobb! Håret luktar så gott och fräscht efteråt, och blir sådär "nyduschat" och fluffigt ni vet. Super! Bodylotionen har jag inte testat innan, men Nivea gör en aldrig besviken med sina lotions. Perfekt till mina supertorra armbågar och som återfuktare efter duschen!
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!