Med en enkel tulpan

Har precis ätit en liten "förrätt" (bestående av en toast) innan jag ska sticka hem och laga mat ikväll! Fick i mig mat ganska snabbt efter träningen också, så jag tänkte äta något litet nu på kvällen bara. Kanske gör mig en kopp te och någon dipp med gurka till eller så.
 
Imorgon ska jag besöka Örebro Kommun och vara med en hel arbetsdag där. Kul och spännande ska det bli! :] Ska bara komma ihåg att fixa matlåda att ha med mig - tror att jag ska göra mig en sallad på ICA och ta med mig! Kommer ändå att vara framme vid busshållplatsen i stan så himla tidigt - så det blir perfekt!
 
Påväg hem från gymmet så såg jag lite ledsna tulpaner i rabatterna kring där jag bor, så jag plockade in några stycken och satte på skrivbordet. Kändes somrigt och fräscht - hoppas de står ett tag åtminstone. Får inte glömma att byta vatten imorgon.
 





Anonym

Hej! Hur ändrar du texten här i "kommentarerna"?
Är det i stilmallen eller i kodmallen och hur gör man? Vill ändra själv texten när man skriver en kommentar.... och färgen på texten.. hjälp?

Svar: Det är i stilmallen! : ) Under #comment någonting! Hoppas du hittar, kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-05-21 at. 19:09:49
Emelie

Vackra bilder!

Svar: Tack så mycket sötan! :*
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-05-22 at. 16:50:33
Din blogg/hemsida: http://seperti.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!