New in: Bare Minerals Matte Foundation

Jag älskar verkligen mitt ID Bare Minerals-smink, och jag har inte bytt foundation en enda gång sedan jag började med det i andra ring på gymnasiet. I julas fick jag en ny foundation som julklapp, och nu är den påväg att ta slut - ett halvår efter. Och den är fortfarande min favorit bland mina sminkprodukter. Har ni inte testat, tycker jag att ni ska ta och göra det! Det var i vilket fall som helst dags att beställa en ny, och jag hittade en på eBay för en hundralapp som trillade ner i brevlådan igår. Perfekt timing! :]
 




asta

jag älskar också bare mineral och jag använde samma för ett tag sen men mitt är just nu slut för tillfället, ska verkligen köpa nytt! bästa ju :) puss & kram !

Svar: Jaaa, jag veet! D: Folk som inte har upptäckt Bare Minerals än har ju verkligen något att se framemot, hah. Kolla på ebay innan du köper från affären, är så himla mycket billigare där. Kram fina!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-05-09 at. 17:20:04
Din blogg/hemsida: http://astapb.blogg.se
asta

jo jag ska göra det! men det känns lite jobbigt att köpa en sån liten sak från ebay, liksom struligt :3 kram! xx

Svar: Fast det är ju inte det egentligen : O Men har man inte paypal och sånt redan fixat så är det ju lite jobbigt. Kraaaam fina!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-05-09 at. 20:02:07
Din blogg/hemsida: http://astapb.blogg.se
Sofie

Vilken säljare köpte du av på eBay? :)

Har inte testat Bare Minerals någon gång och nu när båda mina från Tikei börjar ta slut så funderade jag på om jag skulle testa, speciellt om det finns så billigt på eBay och dessutom är äkta! :)

Svar: Ja, det ska du absolut göra! : ) Här är säljaren och produkten som jag köpte; http://www.ebay.com/itm/161007982451?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
Kram på dig!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-05-19 at. 15:12:47
Din blogg/hemsida: http://annasofiekarlsson.sajk.com
Sofie

Tack så mycket! :D
Ska definitivt beställa hem snart, kanske beställer en Mineral Veil också för den har jag hört så himla mycket bra om! Har du testat den? :)

Svar: Jaa, den har jag testat! : ) Var längesedan jag använde den, använder Mac Blot Powder just nu istället. Tycker den fungerar bättre!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-05-19 at. 20:46:37
Din blogg/hemsida: http://annasofiekarlsson.sajk.com



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!