Nyklippt och nygymmad!

Var faktiskt uppe på gymmet idag och sprang, körde lite spinning och lite övningar på mattan! : ) Känns jättebra i kroppen nu såhär efterår, man blir så himla mycket piggare direkt. Märktes däremot att jag varit sjuk, och vid några tillfällen var det extra jobbigt. Men jag höjde även snabbheten på bandet till 9.5 och jag känner ännu inte av någonting i knäna, så det är ju superbra att det blivit något slags resultat. Längtar tills jag får sätta mig på spincykeln igen, tycker att det är så himla kul för att man blir ju så himla trött! Måste komma ihåg att höja sadeln lite grann bara tills nästa gång!
 
Nästa pass får bli på måndag tror jag. Då har jag bokat en introduktion med min tränare igen och vill ha ett nytt träningspass, både konditionsmässigt och styrkemässigt. Kommer att bli extra kul eftersom att det börjar bli dags att lägga till lite styrka också! Kul!
 




Rosida

Vad fint du sminkar ögonen. <3

Svar: Men åh - tack så mycket söten! :) Kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-05-17 at. 13:53:27
Din blogg/hemsida: http://www.rosida.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!