Planer för morgondagen

Imorgon blir det förhoppningsvis ett konditionspass på gymmet i alla fall. Tror att jag kanske ska crosstraina och spara lite på mina knän - kände nämligen av dem både igår och idag. Inte för att det gör så farligt ont, men det är ju galet onödigt att slita på dem åtminstone. Kanske ska jag köra lite spinning också? Så himla kul är det verkligen! :] Och så lite rodd på det. Hoppas jag hinner med det bara innan de stänger.. Det är ju så dumt att gymmet stänger så tidigt på helgerna :/ ..
 




er

finis
<3

Kommentaren skrevs den: 2013-05-26 at. 01:03:50
Johanna, makeup, naglar och trams!

Tänkte bara säga att jag taggat dig i detta inlägget!:http://theniceness.blogg.se/2013/may/rainbow-tag.html

Svar: Men oh - vad kul! : ) Söt du är som kommenterar massa inlägg - blir så himla glad söten!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-05-28 at. 01:50:05
Din blogg/hemsida: http://theniceness.blogg.se
Emma

fint halsband! :)
kolla gärna in mina halsband jag har gjort. finns allt från kors till döskallar och örhängen med änglar och allt möjligt! :)


www.emmaeriica.se
/ www.facebook.com/ShaynesWonderland


Mvh
Emma

Svar: Tack ! : ) Det fick jag av min kompis Emma, älskar det! Kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-05-29 at. 10:35:15
Din blogg/hemsida: http://www.emmaeriica.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!