Projektstart!

Ska alldeles snart göra mig iordning för att sedan cykla ner till skolan och träffa gruppen igen. Nu börjar nämligen den roligaste fasen i arbetet - när vi får vara kreativa och faktiskt skapa det som vi planerat för i en månad ungefär. In Design och Photoshop och Dreamweaver kommer vi att bli examinerade i - mina älsklingsprogram typ. Ska bli så himla roligt alltså! :]
 
Igår åt jag och Marcus middag tillsammans och det var så himla gott! Så himla mysigt att få träffa honom igen, blir ju så väldans tomt på helgerna när man inte ses och umgås tycker jag. :< Men jag fick ju å andra sidan en massa städning gjord, så jag har ju inte precis varit sysslolös - haha. Nu måste jag dricka upp mitt kaffe!
 




Jessica Olander

Så himla finfinfin :<

Svar: Jag?! :O Men ååh, vad gullig du är hjärtat! :) Puss på dig!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-05-13 at. 13:55:59
Din blogg/hemsida: http://jescas.blogg.se/
asta

ur gullig som vanligt! ^^

Svar: Ihhh precis som du gulliiis! :3
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-05-13 at. 17:45:29
Din blogg/hemsida: http://astapb.blogg.se
Linnea Wellman

Vilka fina bilder på dig :)

Svar: Men åh - tack så mycket! : )
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-05-15 at. 20:45:17
Amalias.Se -fotogalen småstads tjej

Har du haft en bra dag?
Tänkte höra om du ville Göra ett bloglovin eller länk byte?
Men jag har inte blogg.se så kan inte se om du svara på frågan här, så svara gärna på bloggen om du har lust!
Jätte fin blogg!
Kram

Svar: Hej! : ) Nej, jag göra inga sådana om det inte handlar om en sponsrings-länk och då kostar det att visa upp den på min blogg! Kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-05-18 at. 23:31:26
Din blogg/hemsida: http://amalias.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!