10 november

Det är så himla kul att det verkligen börjar närma sig inflyttning för mig nu! :} Min nya kyl & frys kommer på tisdag  och förhoppningsvis kommer bredbandet också att bli ordnat till veckan. Ska bli så roligt när allting kommer på plats verkligen - pappa har varit så duktig med målerierna på dörrarna och resultatet blev så himla snyggt! Ni ska få se en massa bilder när lägenheten börjar komma mer i ordning. Är jättepepp på att få flytta in!

Och jobbet då? Jo, det går bra med mitt jobb på A-Energi AB och med mitt eget företag - håller just nu på med ett nytt projekt som består av design & CSS-kodning. Längtar att få börja koda och designa en riktigt snygg sida!
 
Ska verkligen försöka att ägna mig lite mer åt bloggen nu till hösten, men det är svårt att ta sig tid när allting annat måste göras också. Men jag ska inte lova någonting - men jag kan ju alltid försöka! :} Kram på er!
 




sannas rum

Åh vad roligt, Beatrice :) Hoppas verkligen att vi får se lite bilder när du har kommit i ordning (;

Svar: Jaaaa, det ska bli sååå roligt må du tro! : ) Kommer upp bilder snart! Kram på dig. <3
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-11-10 at. 18:41:39
Din blogg/hemsida: http://sannasrum.se
Stina

Åhh du är så himla söt! :D Blir avis på hur söt du är! ^^ <3

Svar: Men åhh, tack! : ) Vad gullig du är! Kram på dig!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-11-10 at. 18:51:20
Din blogg/hemsida: http://stinaschulstad.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!