Detaljer i lägenheten

Åh. Det är nog rätt uttryck i det här sammanhanget. För det är så himla kul att se när allting i lägenheten kommer på plats och jag börjar se helheten! Har ännu inte hunnit fotografera så mycket av den, men jag har lite detaljbilder som jag tagit under veckan när jag har inrett. Vad tycker ni än så länge? :} Puss & kram på er så länge, det kommer fler inlägg snart!
 




sannas rum

Växter gör ju otroligt mkt :) Dina var fina! :*

Svar: Tack! : ) Jaa, även fast de är fejk så gillar jag den gröna färgen som de tillför liksom. Puss och kram fina du. <3
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-11-24 at. 22:49:02
Din blogg/hemsida: http://sannasrum.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!