Lägenhetsnycklar - check!

För er som varken har mig på Facebook eller följer mig på Instagram så måste jag ju berätta den glada nyheten att jag nu har hämtat ut mina nycklar till min nya lägenhet! :} Den är så himla fin, och det kommer att bli så kul att få inreda den precis som jag vill och i min smak. Kan knappt vänta tills soffan kommer i december! Så snygg är den!
 
Mamma, pappa och Martin ska vara gulliga och hjälpa mig att göra i ordning den medan jag jobbar om dagarna i veckan - så att jag kan lasta in alla flyttkartonger så snart som möjligt. Ska bara bestämma mig för tapeter först, och det kommer ju att ta ett tag. Jag känner ju mig själv och jag vet hur velig jag kan vara, då jag vill ha det perfekt. Men det kommer att bli så bra när allting är klart. Längtar!
 
- Påväg till mäklaren för att hämta ut nycklarna till lägenheten tidigare idag -
 




sannas rum

Jippie! Grattis sötan!

Svar: Yaaay, tack fina! :) Snart ska vi ses!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-11-05 at. 18:41:00
Din blogg/hemsida: http://sannasrum.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!