Vad har hänt?

Oj, vad längesedan jag skrev ett inlägg här på bloggen! :o Hade nästan glömt bort hur mycket jag jobbade med den innan. Det går bra på jobbet, har mycket att göra men lär mig någonting nytt nästan varje dag. Älskar att ställas inför problem och sedan faktiskt klara av att lösa dem - man känner sig så fantastisk när man klarar av att lösa dem ska jag säga er. Är så tacksam för jobbet, även fast det är svårt och motigt ibland. Men så ska det väl vara - allting kan inte vara enkelt jämt!
 
Utöver detta har jag mitt i allt också köpt lägenhet i Täby, min första egna som jag bara längtar tills jag är klar med. Det kommer förstås att ta ett tag, då inredning är viktig för mig och måste vara spot-on för att jag ska kunna känna mig hemma i den. Flyttar från Örebro den 1 november, vilket bara är om en och en halv vecka. Helt galet hur livet kan vändas upp och ner på 20 timmar. Kommer aldrig att glömma budgivnngen! Mamma och jag sprang runt på COOP som hönor och var helt galna av allt adrenalin, haha.
 
Nu måste jag fortsätta jobba - och tack så mycket för över 700 följare på Bloglovin' ♥ Fattar inte var ni kom ifrån, men ni är så välkomna och hoppas på att ni stannar trots att min uppdatering inte är den allra bästa. Kramar!
 
- Bild tagen med min iPhone, påväg till jobbet - 




Maria

Åh vad najs, grattis! Hur stor är lägenheten? Alltså, kvm och rum? Längtar tills den dag jag och sambon köper lägenhet (eller hus), det måste kännas mäktigt!

Svar: Jaaa tack : ) Den är 61 kvadrat och en två och en halva. Kommer bli super för er tror jag! Kraaam
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-10-24 at. 22:25:46
Din blogg/hemsida: http://shoemania.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!