Tillbaka igen!

Har inte haft tid att blogga på ett tag nu, för det har hänt så himla mycket den senaste månaden! :} Jag har fått jobb som Informatör och driver mitt eget företag Beatrice Lind Design & Communication. Så just nu händer det så himla mycket spännande och roliga saker att bloggen helt enkelt har fått hamna i andra hand. Och det är så himla kul med allt det här nya också, så jag tänkte att jag äntligen skulle berätta för mina bloggläsare varför jag varit så frånvarande den sista tiden. Hoppas att ni förstår mig samtidigt - men ni är ju bäst & det vet ni! {  }
 




rebecca

men vad kul :D stort lycka till med både jobb & företag, ja allt helt enkelt :) kram på dig!

Svar: Taack så mycket! :D Glad jag blir. Massa kramar!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-09-22 at. 00:28:40
Din blogg/hemsida: http://bexkan.blogg.se
Sofie

Vad kul! Grattis! :)

Svar: Taack! :3 Glad jag blir. Massa kramar!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-09-22 at. 07:00:02
Din blogg/hemsida: http://sofies.sajk.com



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!