Biotherm Biosource - Instant hydration toning lotion

Det var längesedan jag var riktigt nöjd med ett beauty-köp och det här ansiktsvattnet från Biotherm är ett sådant! Jag känner mig ordentligt rengjord utan att det är för starkt för huden, det torkar inte ut och doftar så himla fräscht! Min hud har blivit mindre oljig sedan jag började använda detta och jag kan verkligen rekommendera det! Dock tycker jag inte att det är så drygt som jag har hört att det ska vara - men det kanske är för att jag tvättar mig flera gånger med det så att smutsen verkligen försvinner. Köp köp köp!
 




Stina

Tack för tipset! :D Letat länge efter något bra för ansiktet ^_^

Svar: Jaa det är verkligen värt alla pengarna! :}
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-04-29 at. 16:54:34
Din blogg/hemsida: http://stinaschulstad.blogg.se
sandra

Tack för tipset! Har verkligen oljig hud så jag skulle verkligen behöva det här haha ^^!

Svar: Ah, men detta vatten kan du använda utan problem! :D kommer att bli jättebra!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-04-30 at. 15:12:26
Din blogg/hemsida: http://nakimushi.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!