Keeping the motivation up

Så himla kul att komma igång med träningen igen - känner mig redan mycket piggare! Skönt att få i sig massa frisk luft och få lite sol på sig. Snart kommer hösten och då kommer det inte alls bli lika roligt att ta sig iväg för att träna. Men jag hoppas att jag kommer att hitta det perfekta gymmet, där jag får peppning och bra råd så att jag kan slutföra min weightloss journey. Skulle gissa att det är ungefär 10 kilo kvar tills jag är nöjd - och jag vill verkligen försöka komma ner de så snart jag bara kan. Pepp mottages tacksamt! :}
 
 
Lånade hem boken Move, Nourish, Belive från Lorna Jane-butiken i Täby Centrum häromdagen, så jag ska försöka läsa igenom den och suga åt mig så mycket inspiration som möjligt från den! :} Den är full med massor av bra och kloka citat som verkligen beror, och det gillar jag verkligen! Kommer nog gå bra att komma igång med träningen när man har bra musik, positivt tänk och inställning att man kommer att ta sig i mål.




MATILDA

så fina blommor :)

Svar: Ah, jag veeet! :D De är så himla somriga och söta!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-08-16 at. 13:53:08
Din blogg/hemsida: http://matildays.se
Mamma Mindy

God eftermiddag snäckan..Så fina bilder..tack för erbjudande men jag är nöjd med min blogg sida nu.Ha en fin lördag..

Svar: Ah, så bra! :D Aww, tack så mycket fina du. Okej, jag tänkte bara fråga i alla fall. Om du ångrar dig finns jag ju här! KRAM!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-08-16 at. 15:17:05
Din blogg/hemsida: http://blondis81.blogg.se
SARA EMILIA'S

Bra musik och fina träningskläder brukar alltid underlätta! Borde låna den där boken jag med :D

Svar: Jaa, faktiskt! :D Har du hört om Lorna Jane tidigare?
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-08-16 at. 22:09:05
Din blogg/hemsida: http://saraemilias.blogspot.fi
fashion

Fint! :)

Svar: Åh, tack så mycket! :D
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-08-19 at. 02:07:40
Din blogg/hemsida: http://nattstad.se/fashioninspiration



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!