Spending the day in bed

Åhh, jag står inte ut med att ligga i sängen en hel dag till. Får verkligen hoppas att den här segheten är som bortblåst imorgon så att jag kan jobba ikapp lite åtminstone. Idag känns det mycket bättre i halsen, men är som inbäddad i huvudet och kan knappt stå på benen. Fattar inte vad det är för någonting som jag fått i mig för något - såhär dålig har jag inte känt mig sedan jag var i fjällen i vintras.. Blä. :<
 




Celine

Så härliga bilder!

Svar: Tack, vad snäll du är! :)
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-08-24 at. 13:48:09
Din blogg/hemsida: http://celinelf.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!