Upp och ner

Är det mycket upp och ner i era liv också? :o Jag tror att det är så för alla, men 2014 har verkligen varit en bergochdalbana för mig. Det är intressant tycker jag, för varje gång någonting tråkigt har hänt mig eller omkring mig, har någonting roligt kommit kort därefter. Då känns det alltid som att när man tagit sig igenom "det värsta" kommer plöstligt någonting annat gott efteråt och det tror jag hjälper mig att ta mig igenom det jobbiga. Jobbigt, men roligt och utmanande - precis som jag gillar! Hoppas att ni får en riktigt solig och härlig lill-lördag, precis som jag har! 
 
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!