Vi ska flytta!

Den här veckan har jag inte haft en enda sekund över till att fokusera på bloggen, och jag gillar inte när jag lämnar något utan att egentligen säga något. Men som sagt - i mitt förra inlägg skrev jag att jag håller på med så mycket olika saker samtidigt så jag vet knappt hur jag ska hinna med allting.
 
Men jag ser så mycket framemot den här hösten - vi ska flytta till Täby Centrum till nya lägenheterna som byggs precis intill centrumet. Är så himla glad att jag och Love ska bli sambos på riktigt och att vi faktiskt ska äga någonting tillsammans. ♥ Det kan inte bli bättre, lägenheten är så otroligt fin och i precis min smak. Vi ska till och med ordna ett dressingroom. Iiiiiihhhhh.
 
 




zerny

Vad roligt med en alldeles ny lägenhet! :)

Svar: Jaa, alltså det känns så himla fantastiskt! :D Alltså jag kan typ inte fatta det ens!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-08-08 at. 08:11:11
Din blogg/hemsida: http://zernylafrance.blogg.se
micca

grattiiis till den nya lägenheten vad kul :D

Svar: Jaaa, det är heeeelt sjuuukt!! :DD
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-08-08 at. 13:05:33
Din blogg/hemsida: http://www.nattstad.se/thesmalltowngal
Johanna

Har verkligen undrat hur de lägenheterna ser ut så du får lägga ut bilder sen! Jag skulle nog inte kunna flytta dit, för nära all shopping haha! :D

Svar: Jaaa, absolut! :D Det ska jag minsann göra! Kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-08-08 at. 18:10:04
Din blogg/hemsida: http://supermariosvamp.blogg.se
FrökenTV, bloggen om tv och film

vad roligt

Svar: Jaaa, riktigt roligt! :D
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-08-09 at. 10:57:22
Din blogg/hemsida: http://efji.blogg.se/
Katalin

Grattis till Er båda!

Svar: Tack så mycket! :)
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-08-12 at. 12:37:01



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!