Current favorites

Klickade in på Lindex webbshop igår och hittade dessa två plagg. Så himla mysig kofta - har ingen i min ägo just nu, då jag inte har hittat någon som passar mig. Får se om jag hittar dessa två godbitar idag i butiken när jag och mamma ska shoppa lite tillsammans senare idag!
 
 




Linnéa Alpsten

Supersnygg tshirt, jag har på mig en liknande idag :)

Svar: Jaa, jag såg att Nelly sålde en liknande, men jag tror att längden på den från Lindex passar mig bättre :) Är ju rätt lång liksom, hihi. Kramar!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-01-13 at. 10:45:37
Din blogg/hemsida: http://linneaalpsten.blogg.se/
Anonym

Är du lång? Hur lång är du? :D Har alltid uppfattat dig som kort av någon konstig anledning :P

Svar: Jag är 173 cm lång, så ja - jag är ganska lång! :)
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-01-13 at. 12:31:17
felicia

jag har också beställt den ena tröjan! kika gärna in på min blogg.

Svar: Jasååå :o Har du? Men de har ju inte kommit till butik än väl? :D
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-01-13 at. 18:53:46
Din blogg/hemsida: http://esmeraldaochfelicia.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!