Doften av nytvättat

Tog mig tid att tvätta mina sminkborstar idag, då det var ett tag sedan. Jag brukar tvätta mina med mjukgörande, återfuktande schampoo - för vanligt hår. Egentligen så är det kanske inte så rekommenderat att använda "riktigt" schampoo - men det har fungerat bra och borstarna fäller inte hår, eller går sönder för mig. Men jag ska undersöka någon bra produkt i framtiden för detta ändamål - någon som har tips på bra brush cleaner? :}
 




Stina

Oj va du var avancerad :D Hihi.. tar lite DOVEtvål från pumpen jag så e jag klar. Men de funkar för mina borstar ^_^ Men ja skriv gärna om du hittar någe bra!

Svar: Det har jag hört inte är så bra för borstarna, att det torkar ut och förstör :/ schampoo ska iallafall vara bättre har jag hört. Klart jag uppdaterar! :) kramar!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-01-26 at. 07:35:06
Din blogg/hemsida: http://stinaschulstad.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!