Längs strandpromenaden i Viken

Det var så otroligt fint i Viken och jag är så himla glad att vi faktiskt kunde göra vår lilla resa ner tillsammans - kände verkligen att jag behövde ladda upp batterierna ordentligt så att jag kan välkomna 2014 med öppna armar! Så spännande med ett nytt år och nya möjligheter - eller vad tycker ni? Jag ser i alla fall framemot detta år så oerhört mycket! Mycket kul som kommer att hända och mycket stora förändringar tror jag kommer att ske under året! :} 
 




sannas rum

Vilket peppigt inlägg :) You go giirl <3

Svar: Aww, tack sötan! :* Synd att vi inte hann ses, men det får bli en annan gång tycker jag! <3
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-01-06 at. 15:49:43
Din blogg/hemsida: http://sannasrum.se
Evelina

vilken vacker bild!

Svar: Men åh, tack så mycket! : ) Vad glad jag blir!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-01-06 at. 18:01:00
Din blogg/hemsida: http://imevelina.webblogg.se
BY TINA

Men hallå, du är ju nästan vid mig ju! Vad händer i Viken? :)

Svar: Jahaaa :D Bor du där i närheten? Det visste jag inte! :D Jag var där och hälsade på tillsammans med min pojkvän, vi var och myste och tog det lugnt mest. :)
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-01-07 at. 18:47:25
Din blogg/hemsida: http://bytina.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!