Lunchdags & inredningsdetaljer

Ligger just nu på soffan och ska snart åka och hälsa på mina föräldrar och äta lite lunch! Känns som att det var jättelängesedan jag träffade dem, även fast det bara var några dagar sedan jag var där senast. Konstigt att tiden går så fort bland - blir lika förvånad varje gång! 
 
Känns så skönt att börja bo in sig i lägenheten - och att jag börjar komma på plats. Dock är det ju fortfarande en hel del saker som jag saknar, men det är svårt att få allting att passa ihop tycker jag när det gäller inredning. Är så glad att jag bestämde mig för att köpa den fina lampan ändå, trots att den kostade vad den kostade. Passar verkligen så bra in i vardagsrummet - vad tycker ni om den? :} 
 




Stina

Den e superfin! Hittade nå liknande i jotex jag blev himla sugen på!

Svar: Jasååå :D Tack så mycket, visst är den? Denna är "By Rydéns" och var ju jättedyr :o Men den är sååå fin verkligen. Kramar!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-01-12 at. 13:00:28
Din blogg/hemsida: http://stinaschulstad.blogg.se
HOLLYWOOD DREAM

Jätte snygg! Älskar sånna där lampor :)

Svar: Jaa, jag meeed! :D Sååå stylish!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-01-13 at. 11:49:09
Din blogg/hemsida: http://hollywooddream.blogg.se
LUCY ♥

Vilken snygg soffa!

Svar: Ahh, tack! : D Älskar den, från Mio är den!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-01-18 at. 13:08:25
Din blogg/hemsida: http://lucyewelyn.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!