Lunchtime!

Slängde ihop en jättegod lunch idag, bestående av färdigkryddad kyckling med skogschampinjoner, körsbärstomater, basilika, och hackad chili. Jag gjorde även en litte nyttigare sås på turkisk youghurt, stark salsa och kryddmix. Till det åt jag en tortilla och en bit mörkt bröd! Supergott - stark mat gör ju att förbränningen kickar igång igen, och det är därför jag kryddar till maten lite extra nu när jag har börjat träna igen. Rekommenderas! :}
 
 
Älskar när maten är färgglad - då blir man glad själv och njuter lite extra!




Annika

Gott!

Svar: Jaaa det var massa gott! :) testa!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-01-25 at. 16:56:12
Din blogg/hemsida: http://blogofphoto.webblogg.se
Mikxki

Ser riktigt gott ut :)

Svar: Det var gott, lite spicy :) men testa!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-01-27 at. 10:23:02
Din blogg/hemsida: http://mikxki.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!