MAC Fix +

Har ni testat MAC Fix + ? Jag har hört så otroligt mycket om denna produkt, men jag vet inte om den lever upp till de höga förväntningar som jag har haft på den. Den ska fixera, återfukta och preppa huden för smink - eller bara fräscha upp under dagen. Jag har använt den till båda två, men en sådan mirakelprodukt vet jag inte om den är faktiskt. Kanske måste testa den lite till för att verkligen börja älska den, men hittills är jag inte förälskad i den. 
 
Ett extra plus får den för att den luktar så gott och verkligen fräschar upp, man känner sig ren och inte smutsig när man sprayar den direkt i ansiktet. Detta både när man är sminkad och inte har smink på sig. Värd att testa, det är allt jag kan säga! :}
 




sannas rum

Har inte testat den, men skulle gärna vilja, har också hört mkt bra om den! :)

Svar: Jaa, den är bra :o Men inte så bra som jag trodde, så 185 spänn vet jag inte om jag tycker att den är värd direkt. Men får använda upp den innan jag uttalar mig igen kanske :D
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-01-09 at. 17:00:38
Din blogg/hemsida: http://sannasrum.se
Sofies skönhetsblogg

Jag ÄLSKADE att använda den som uppfräschare men för att fixera sminket tyckte jag inte den gjorde ett bra jobb!

Håller mig till min UD All Nighter Setting Spray för det ändamålet :)

Svar: Nää, precis! :o Ahh, får spana in den istället när denna är slut. Fungerar UDs som både och? :)
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-01-09 at. 18:28:30
Din blogg/hemsida: http://sofies.sajk.com
Nicolina Sällbergs blogg – 25-årig utbildad webbredaktör, vegan och feminist från en liten by vid havet

Jag hade något liknande för ett tag sedan, Make up stores Face mist. Den återfuktade och luktade gott, men allt som är parfymerat tycker jag kliar i mitt ansikte, tyvärr. Jag kör med mina no 'poo-grejer i stället :)

Svar: Jag gillar faktiskt inte Make Up Stores saker över huvud taget :/ ... tycker ingenting av det når upp till mina förväntningar, och så är det lika dyrt som t.ex. MAC eller Benefit, där produkterna faktiskt fungerar :o Fattar du vad jag menar? Vad är no poo för märke? :D
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-01-09 at. 21:19:10
Din blogg/hemsida: http://www.nicolinasallberg.com
MATILDA

Önskar dig en trevligt fredag! =)

Svar: Men oj, tack så mycket! : ) Och detsamma såklart. Kramar!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-01-10 at. 09:56:00
Din blogg/hemsida: http://matildays.forme.se
Linnéa Alpsten

Åh vad smart! Den måste jag testa :)

Svar: Jo, men den är bra. Men frågan är om det finns någon bättre där ute. :o Har du testat någon? :D Kramar!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-01-10 at. 20:04:17
Din blogg/hemsida: http://linneaalpsten.blogg.se/
Linnéa Alpsten

SV: nej jag har inte testat någon, men är väldigt sugen på en! :)

Svar: Ja, jag fick ju tips i kommentarerna att testa Urban Decays "All Nighter" istället som setting spray :o
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-01-11 at. 01:59:38
Din blogg/hemsida: http://linneaalpsten.blogg.se/
Sofies skönhetsblogg

Ja, den funkar som både och men eftersom den är ganska dyr föredrar jag att köpa annat att ha som ansiktsspray! :) På HQHair kan man köpa en mini-flaska med 30 (?) ml för en hundring ungefär, perfekt om man bara vill testa då det inte blir så jättedyrt och den räcker ändå rätt länge! :)

Jag är helt besatt av ansiktsspray så till vardags eller vad man ska säga brukar jag ju köra med billigare, gillar bl.a. Avene och ett från Mario Badescu! :) Just nu använder jag en från Lush men är inte överförtjust i doften! ;D

Svar: Jahaa, okej :o ... får testa upp Macs först innan jag går över till UDs. Jag har använt den som primer under min ansiktskräm och så, och då tycker jag att sminket håller bättre faktiskt. Men inte som fixing spray liksom, då blir jag bara blöt xD hahaha. Kramar!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-01-13 at. 21:42:38
Din blogg/hemsida: http://sofies.sajk.com
Nicolina Sällbergs blogg – 25-årig utbildad webbredaktör, bloggnörd, vegan och feminist från en liten by vid havet

Jadå, jag är med, dock har jag inte testat något av de märkena :) No 'poo är när man undviker vissa ämnen som kan finnas i skönhets- och hygienprodukter, jag blandar en del själv, och så finns det märken som Jessicurl och Tikei bl.a som är "godkända". Fungerar toppenbra för mig!

Svar: Ahaa, Tikei har jag hört ska vara bra också :o Men Bare Minerals är nog den som matchar bäst med min ton på hyn. Söta bilder på dig på bloggen! :3
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-01-18 at. 18:33:37
Din blogg/hemsida: http://www.nicolinasallberg.com
Nicolina Sällbergs blogg – 25-årig utbildad webbredaktör, bloggnörd, vegan och feminist från en liten by vid havet

Ja, jag gillar Tikei i alla fall, har inte testat Bare Minerals :) Åh, tack, vad snällt sagt!

Svar: Mhh, jag blir ju så glansig så Bare Minerals Matte Foundation passar mig bra! :)
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-02-02 at. 23:38:35
Din blogg/hemsida: http://www.nicolinasallberg.com



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!