The View (Not the restaurant in New York)

Tänk om man kunde vakna till sådana här fantastiska vintermorgonar lite oftare? Det är verkligen så fint utanför när solen lyser på den vita snön och lyser upp de tråkiga gatorna! Åh, hoppas att det blir lika fint väder snart igen! Mer sol vill vi ha, allihop! :}
 




aina [fotoblogg]

Så vackert :)

Svar: Ja, jag vet :o Helt galet fint igår när jag tittade ut.
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-01-14 at. 11:30:13
Din blogg/hemsida: http://ainaphoto.blogg.se
Maria

Så fint! Jag har en liten undran, på min dator (jag använder Firefox) så är din text vääääldigt liten i inläggen och det är otroligt jobbigt för mig att läsa den när den är så liten. Är det bara på min dator det är så eller är det mening att den ska vara det? Du kan inte tänka dig att göra den några storlekar större så mina dåliga ögon kan se, haha? :) Kram!

Svar: Har gjort texten lite störra nu - är det bättre nu? :) Kramar!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-01-14 at. 12:29:40



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!