Tillbaka på Örebrokontoret

I tisdags åkte jag ner till Örebro för att jobba med Elementfläkten från huvudkontoret, och för att träffa vår nya säljare! :} Det var ett trevligt besök, men ett väldigt kort sådant, och det blir man oerhört trött av tyvärr. I vilket fall som helst kom jag hem till Stockholm igen igår kväll, och Love var söt och hämtade mig på Cityterminalen så att jag skulle slippa åka kommunalt hem. Gullis. 
 
Kaffe, pepparkakor och framtagning av material som vi ska skicka ut till företag & större aktörer




va fin blogg du har! :D

Svar: Men naww, vad gullig du är! :3 Blir så glad. Kramar på fina du!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-01-23 at. 22:55:49
Din blogg/hemsida: http://xolizzie.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!