Viken i Skåne

Äntligen framme i Skåne! Tro det eller ej så har jag inte varit här förut, och det gör det ju ännu roligare att få vara här. Igår kväll kom vi ner till Viken och vi gick i princip bara och lade oss för att sova eftersom vi kört från Steungsund och var uppe sent på nyårsafton. Nu sitter vi och bara tar det lugnt här och bara har det mysigt med varandra. Hoppas att ni också haft ett fint nyår med nära och kära. Ta hand om varandra - det är det viktigaste! :}
 
 
Tekakor från Conditori Öresund - godaste jag ätit någonsin. Alldeles färska och nybakta med smör, ost och skinka på. Har ni vägarna förbi Viken måste ni smaka - ni kommer inte bli besvikna. Mums! 
 
 
Love sitter och läser lite morgonfärska nyheter från DN och dricker god apelsinjuice. Jag som egentligen inte gillar fruktkött i mina juicer tyckte att denna var supergod och måste köpas fler gånger!




sannas rum

Åh vad mysigt :)

Svar: Jaaa, verkligen! : ) Kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-01-02 at. 14:07:47
Din blogg/hemsida: http://sannasrum.se
Jennifer - ungmamma & träningsfreak

åh men så mysigt! :)

Svar: Jaa, var så fint och mysigt! :) Dit måste du åka någon gång hihi.
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-01-07 at. 19:55:46
Din blogg/hemsida: http://jexeii.webblogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!