Att hitta sin stil

Att hitta sin stil kan vara svårt, eller hur? Jag vet inte ens vad min skulle heta om man skulle namnge den. Grunge glamour? Sitter väl kvar sedan den "gamla goda tiden", när jag gick igenom mina tonår med en massa olika stilar. Var emo/scene, goth, punkrockare, j-rockare och har sett ut som svinto i håret, haha! :}
 
MEN! Jag har alltid gillat skinnjacka, svarta skinnies och en vit tee, vilket är min go-to-outfit. Men på senaste tiden vill jag försöka bygga upp min garderob med accessoarer, skor och plagg som jag inte tröttnar på. Hoppas att detta lilla kollage kan inspirera till lite köp! :} 
 
 




The Revolt

Förstår dig helt i din fråga angående vad man ska kalla sin stil xD ganska svårt att veta exakt haha xD Jag själv föredrar mönstrat och färgglatt ... liksom vad kallar man det? Regnbåge?

Hur som helst, undrade en sak. Din blogg är verkligen fin men det är inte svårt att läsa inläggen då typsnittet är litet :o skulle du kunna öka typ lite. Alltså det går självklart att läsa men dete liiiite ansträngande, speciellt då texten även är grå och dete vit bakgrund :O

Svar: Haha, ja eller hur? :D Man undrar ju lite. Nä, alltså på min dator är typsnittet är rätt bra storlek på, i alla fall för mig. Men alla har ju olika skärmar och olika ögon så att säga! ... :D Kramar!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-07-14 at. 14:21:15
Din blogg/hemsida: http://TheRevolt.blogg.se
felicia

fina saker :)

Svar: Jaa, man skulle ju verkligen vilja äga allting!! :D KRAM!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-07-14 at. 15:33:14
Din blogg/hemsida: http://feliciaholmgren.devote.se
Victoria & Danielle

sv: Tack så mycket! Detsamma!

Svar: Aww, tack så mycket! :D
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-07-14 at. 16:16:22
Amanda

Älskar den gråa tröjan.

Svar: Ja, den är faktiskt riktigt fin! :D Är från Gina Tricot, så dit måste jag ju gå snart och testa den! Kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-07-14 at. 19:22:17
Din blogg/hemsida: http://www.amandassofi.wordpress.com



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!