Back home from work

Idag var det första dagen på jobbet efter semester och det känns faktiskt riktigt skönt att vara tillbaka igen på Swiss Clinic! Har jobbat ikapp en del idag och det går riktigt bra tycker jag, jag känner att jag producerar och är delaktig på många plan. Vissa dagar är helt enkelt lite bättre än andra - och idag var en sådan dag! :}
 
När jag kom hem var jag så otroligt trött att jag bara kastade i mig maten och lade mig på soffan, vilket är ganska ovanligt. Men jag antar att det är för att man inte sover så bra när det är varmt, och dels för att det var första dagen på jobbet på ett tag. Det är bara att ta nya tag imorgon och köra på som vanligt! Ska se om jag inte orkar cykla en runda när jag kommer hem, skulle vara skönt att komma igång med träningen efter allt ätande under semestern. Hoppas på att det är lite svalare imorgon eftermiddag - då kör jag!
 
 




Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Åh vad roligt! Vad gör du på det jobbet? :D låter intressant!

Svar: Jag är grafisk designer / web content -designer skulle man kunna säga! :D Och ibland tar jag kundtjänst, och gör lite allt möjligt. Det är så kul!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-07-28 at. 21:45:25
Din blogg/hemsida: http://neapocalypse.blogg.se/
Jenn

svar:

Joo, fast dte e ju ändå FRÅN själva fisken då ändå ju ;)
Plus att då får jag ändå mkt hellre i mej naturligt omega-3 från nån matsked chiafrön som också innehåller flera ggr mer omega-3 än både lax eller de där omega-3 tillskotten som e svindyra! ;)

Men du har inga andra tips då annars?
Har du bra hy?

Svar: Ah, det är sant! :D jaa, alltså du bör nog faktiskt investera i en ansiktstvätt som är lite mer "high end" tycker jag faktiskt. Rengöringen är nästan det viktigaste! :D
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-07-28 at. 22:03:55
Din blogg/hemsida: http://WWW.letitflow.blogg.se
Beatrice Jakobsson - vimmelfotograf

Gud vad söt du är!

Svar: Men nawww, tack finaste duu! :D Och du har ju ett så fint namn också hihih.
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-07-28 at. 23:19:45
Din blogg/hemsida: http://beattriicee.blogg.se
Escaping Reality - ett nytt liv

Man får vara trött efter första dagen på jobbet, det är då man behöver semester som mest. ;-)

Svar: Jaa, exakt! :D Hahah, men mitt jobb är så roligt, så det är lugnt! :D
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-07-29 at. 04:31:35
Din blogg/hemsida: http://escapingreality.spotlife.se/
Sarah

Skönt att de gick bra o komma tbx efter semestern :) Brukar ju va jobbigt o komma tbx när man vart ledig :P

Svar: Ah, faktiskt! :D Känns bra att vara tillbaka på jobbet igen.
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-07-30 at. 00:59:58
Din blogg/hemsida: http://CheerSarah.devote.se
Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Nej tack, jag ärr nöjd med designen jag har. Tycker du det är något fel på den eller?

Svar: Njaa, jag bara tänkte fråga för att vara snäll! :D
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-08-09 at. 11:23:54
Din blogg/hemsida: http://sessie.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!