Äntligen hemma!

Äntligen har jag landat hemma och ska kika på lite serier innan jag går och lägger mig. Känner fortfarande lite i halsen, så jag valde att inte gå till gymmet idag heller trots att jag var riktigt taggad på träning! Vi får hoppas att jag känner mig bättre imorgon istället, så att jag kan bränna lite extra kalorier. Håll tummarna! :}
 
Passade på att handla lite mat på Sabis så att vi har någonting mumsigt att äta till helgen när Love kommer hem från Prag! ♥ Och nu är det dags för en mumsig smoothie igen, så att jag blir pigg och känner mig som vanligt igen. YUM!
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!