- 38,4 kg

Åh, jag vill inte att min blogg bara ska handla om träning. Men jag känner att jag ändå vill dela med mig av min viktresa, som jag verkligen vill avsluta. Utan stress och hets förstås, utan bara ta det som det kommer, inte sätta en press på att jag ska väga mig dagen X etc. Mycket mer hälsosamt och ett mycket bättre tänk för mig som inte stressar mig eller kroppen. Och det tror jag är viktigast när man ska gå ner i vikt - att inte pressa sig själv för hårt. Så kööör bara kör! Resultaten kommer! :}
 




Dixi Wonderland

Fyfan vilken inspiration du är! Dina ben och röv kan du skicka på posten ;)Jätte bra jobbat!

Svar: Haha tack :) vad söt du är dixi! Puss!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-03-24 at. 20:57:26
Din blogg/hemsida: http://dixiwonderland.com/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!