10 mars

Gick jättebra att träna idag faktiskt! Riktigt taggad på att köra igång nu igen efter att haft uppehåll i två veckor ungefär. Nu måste jag bara se till att hålla i detta, så att jag kan få se lite resultat! :} Har faktiskt slutat väga mig och gör det när jag själv känner att jag blivit "lättare". Konstigt att man kan känna så va? Men ni som håller på att försöka gå ner i vikt / hålla vikten förstår kanske vad jag menar!
 
Köpte denna söta peachfärgade hoodie idag på Cubus, sååå söt och pastellig! Fanns i många fina, glada färger och det var lite svårt att välja faktiskt. Färgglada gymkläder gillar jag! När jag tränar vill jag vara snygg och färggrann, och riktigt lysa upp gymmet när jag kommer in för att träna. Hoppas att ni mår bra! ♥
 




Evelinasfina Skönhetsblogg

Vad duktig du är :)

Svar: Aw, tack! :)
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-03-11 at. 09:19:09
Din blogg/hemsida: http://www.evelinasfina.se
micca

duktig så finis! :D

Svar: Awww taaack :3
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-03-22 at. 21:07:56
Din blogg/hemsida: http://www.nattstad.se/thesmalltowngal



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!