An opportunity

Hallå på er! Som jag skrev i förra inlägget så har jag nu fått en provanställning hos Swiss Clinic över sommaren, där jag ska syssla med design & webb. Hur kul kommer inte det att bli liksom? En riktig utmaning som jag tror passar mig som handen i handsken! Så kul att få jobba mot deadlines och med det som jag faktiskt är utbildad inom. Är så glad att jag knappt kan tro på det, då jag kämpat för detta såå hårt! :}
 




Jessica

Hoppas du kommer att trivas =)
Fina bilder!

Svar: Jaa, det gör jag redan! :D Sjukt mycket att göra, men såå himla roligt ändå! Tack så mycket, kramar!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-05-25 at. 11:55:56
Din blogg/hemsida: http://photohugs.se
KassandraPalma

snygga solbrillor !

Svar: Tack, de är från Ray Ban :) kramar!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-05-25 at. 13:17:12
Din blogg/hemsida: http://kasssandra.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!