Bloggdesign: Emelie Lyrefors

Min senaste bloggdesign jag tog fram var åt Emelie Lyrefors, som ville ha en mjuk, ljus och romantisk design. Jag designade headern, bakgrunden och matchade ihop färgtemat så att det gick ton i ton med det mjuka och romantiska temat hon önskade. Titta här om ni vill se hela designen live! :}
 
 




Marika Rosenhall

Vilken fin design! Det är roligt att få inspiration från andra. Ta hand om dig och fortsätt med ditt intresse :)

Svar: Jaaa, det är det! :D Jag gör ju fortfarande bloggdesigner, är du intresserad av att beställa en av mig? KRAM!!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-07-25 at. 11:34:16
Din blogg/hemsida: http://ambitious.blogg.se
Marika

Jag designar själv hemsidor så det behövs inte, men tack ändå :) tycker det var en fin bloggsida du gjort, så ville bara ge dig en liten komplimang :D Kram

Svar: Ahaa, okej! :D Det var absolut inte menat som en förolämpning, bara ville fråga hihi. Vad roligt, driver du också eget inom det? KRAM!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-07-25 at. 20:31:37
Din blogg/hemsida: http://ambitious.blogg.se
Marika

Nej jag driver inget eget inom det:) jag jobbar som system developer, så inom programmering och system. Men jag har ett stort intresse för webbdesign så det är mer som en kul grej :D Kram

Svar: Jahaaa, vad rooligt! :D Då borde du verkligen teama ihop dig med mig, så kan vi starta den första kvinnliga webbyrån hahah. KRAM!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-07-26 at. 15:30:19
Din blogg/hemsida: http://marikarosenhall.se/
Marika

Haha ja why not;) Går det bra för din verksamhet?=) och har du något speciellt företagsnamn du går efter, är nyfiken på hur det är/ funkar att ha eget :D

Svar: Det är svårt att hitta uppdrag! :D Därför frågar jag runt lite efter bloggdesigner och sådant hihi. Jag har ett eget företagsnamn: Beatrice Lind Design & Communication heter det. Det är kul när man har uppdrag att göra liksom! :D
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-07-26 at. 16:10:26
Din blogg/hemsida: http://ambitious.blogg.se
Marika

Åh så roligt! =) Ja jag kan tänka mig det, man måste vara på hugget :D

Svar: Jaa, verkligen! :D Så det skulle vara jättekul om jag fick hjälpa dig t.ex. hihi. Kramar!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-07-27 at. 15:23:50
Din blogg/hemsida: http://ambitious.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!