Helvetesbacken

Jag lyckades såklart att vara ute idag också - en halvtimmes promenad i det tråkiga tråkvädret fick det bli. Blä. Vill ha tillbaka min sol! Den här veckan började jag gå i världens mest plågsamma och segaste uppförbacke. Senare kommer jag att börja längst ner och gå hela backen upp. Den är inte att leka med vill jag säga!

Grrr, den stör mig så mycket eftersom jag ser den som ett hinder. Den är den där bocken i gymnastiken jag aldrig klarade att hoppa över! Och det stör mig så grymt mycket, jag vill ju verkligen klara den. Hm, ska nog börja gå uppför den backen istället för att ta mina promenader på bara plan mark - jag vill ju se skillnad på vågen NU. Inte om två dagar, utan NU. Men så lätt är det minsann inte.

Imorgon så måste jag verkligen åka och handla - måste ladda upp med lite sallad, gurka, paprika, oliver, köttfärs... Funderar på att göra tacos! Det var någon vecka sedan faktiskt! :]








MYMiC

Du som är! Vackert duktig och så jävla snäll.

Kram!

Kommentaren skrevs den: 2010-08-07 at. 18:39:05
Din blogg/hemsida: http://mymic.blogg.se/
Sandra

sv. Okejj :D

Joo, det är ju så att min Header inte syns, men jag vet inte varför? :/ Vet du? :D



Btw, fina foton :D

Kommentaren skrevs den: 2010-08-07 at. 19:01:50
Din blogg/hemsida: http://silverfalk.blogg.se/
A f r o b e l i t a

Du e duktig du!



Fina bilder!

Kommentaren skrevs den: 2010-08-07 at. 19:23:10
Din blogg/hemsida: http://afrobelita.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!