Wantie!

Åh, jag har hittat en till wantie som kommer att vara supersnygg i vår/sommar när man slipper gömma sina händer i tjocka vantar! Jag önskar att denna fanns i guld - men som det såg ut just nu på Cocoo.se så tror jag att den bara fanns tillgänglig i silver. Just nu känner jag att jag har riktiga cravings för den där ringen, haha! Priset på denna dyrgrip är 195 kronor (inklusive frakt), men vad gör man inte för att kunna sätta ihop en perfekt outfit? ;D





Emma

helvete vilken grym ring! <:

Kommentaren skrevs den: 2010-12-08 at. 22:19:13
Din blogg/hemsida: http://emmaswardrobe.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!